IT-brugersupport

Øg medarbejdernes tilfredshed og effektivitet og nedbring forbruget af dyrebare IT-timer

Supportaftale tilpasset dine behov

IT-brugersupport kan være en omfattende opgave. IT-teknologien skifter hurtigt, og de interne IT-ressourcer tilsandes ofte i at slukke ildebrande fremfor at sikre drift, sikkerhed og udvikling. Det kan derfor være en udfordring at undgå flaskehalse og dermed utilfredshed i organisationen.

Mange af disse udfordringer løses ved at outsource IT-brugersupporten til ADDvision. Hermed sikres et fast team til at løse de løbende supportopgaver, de mere krævende specialistopgaver samt til at holde styr på IT-Governance og IT-sikkerheden.

Vi tilbyder supportaftaler på tre niveauer, så du kan vælge netop den aftale, som passer bedst til din virksomhed.

Premium
Giver dig løbende assistance til drift, konfigurering, installationer, ændringer og rådgivning. Du har en fast konsulent hos os og en sikker drift via vores supportcenter. Det gør vi til en fast månedlig pris. Løsningen vælges typisk ved ingen/en meget lille IT-afdeling eller hvis du overvejer at nedskalere din egen IT-afdeling.
Standard
Giver dig det rette mix af basis og IT-sikkerhedsydelser til dig, som f.eks. overvågning, løbende opdateringer, backup og kontrol samt 24/7 adgang til vores supportcenter. Du har en fast konsulent hos os. Det gør vi til en fast pris. Løsningen vælges typisk ved en mindre IT-afdeling eller når IT-drift fylder for meget og IT-udvikling for lidt.
Basic
Giver dig et sikkerhedsnet under din IT-løsning. Vi sørger for overvågning og tilgang til din IT, og du har fri adgang til support i vores åbningstid. Du betaler typisk en fast lav ydelse samt for medgået tid på de opgaver, du aktivt vælger at lade os udføre. Løsningen vælges typisk ved ad-hoc brug for IT-assistance.

Dine fordele med topklasse IT-brugersupport hos ADDvision

Viden

24/7 support
fra øverste hylde

Vores danske IT-specialister sidder klar til at hjælpe med den daglige drift og de svære specialiserede opgaver. Det gælder både gængse supportopgaver og de mere teknisk krævende.

Høj stabilitet
og sikkerhed

Vi sikrer en høj oppetid, sikkerhed og lynhurtige svartider. Vi er proaktive 24/7 på vores ydelser. Vi er dermed opmærksomme på fejl, før vores kunder aner, de er der.

Fast pris
– uden overraskelser

Vi indgår gerne en fast aftale, så du kender dit IT-budget. Med tre service niveauer kan du vælge den løsning, der passer bedst til din organisation og budget.

Større fokus på dine kernekompetencer

Vi løser supportopgaverne, hvilket frigør tid til din virksomheds kerneopgaver. Det gælder både store og små opgaver. Vi tager også gerne de løbende driftsopgaver, så I kan have fokus på udvikling af IT.

Sig farvel til en stor tidsrøver

IT-brugersupport koster mange dyrebare og ofte ineffektive timer i de danske virksomheder. Det kan give udfordringer – specielt i en tid med stigende krav til produktivitet. Få adgang til vores team af IT-specialister, hvor vi gør en dyd ud af at forstå din forretning – og sig farvel til en stor tidsrøver. Vi tilbyder flere niveauer af supportaftaler.

Kontakt Nicki for at høre mere ⤵

Nicki Bjerg
Commercial Director (CCO)
nicki.bjergZXCaddvisionCXZdk
+45 4320 6020

Ekspertrådgivning i nærkontakt med dig og til tiden

Hos ADDvision får du en fast konsulent, som kender og forstår netop din forretning. Vores team af IT-specialister er meget serviceorienterede og yder letforståelig IT-rådgivning indenfor den aftalte tid.

Se vores øvrige IT-outsourcing løsninger

Applikationsdrift

IT-infrastruktur drift

IT-projekter og implementering